léčba alkoholismu
alu
syn, 20 let, od 15 let pije,poslední dobou 3 až 4x týdně, pokoušel se několikrát o sebevraždu, byl hospitalizován na psychyatrii, byl v protialkoholické léčebně, po 10 dnech na vlastní žádost propuštěn, je diabetik 1. typu na inzulínu, má sklon v opilosti ubližovat, řídí opilý, nechce se dobrovolně léčit.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, situace, kterou popisujete je hodně závažná, především proto, že synovi jde díky diabetu o život. Proto myslím, že několik obecných rad, které bych Vám napsala (vzhledem k tomu, že dotaz je spíš stručný) by nebylo úplně funkčních. Doporučila bych Vám vyhledat odbornou pomoc z oblasti závislostí (AT poradna, psychiatr nebo psycholog specializující se na závislosti...), sama, a poradit se, jak postupovat v komunikaci se synem. Prvním krokem asi bude přestat se o něj starat, i když to bude těžké, protože jinak mu nikdy nedojde, že takový život dál není možný. Ale to je řečeno hodně zjednodušeně. Je právě proto třeba, abyste situaci s někým osobně podrobně probrala. Pokud byste nenašla sama žádný kontakt, dejte vědět, ráda Vám nějaký napíšu podle lokality.