Netradicni
JA
Chci se zeptat...Moje 18 ti leta dcera tihne k rizikovym situacim a je pry na nich zavisla.Mozna to je stejne nebezpecne a rizikove jako uzivani drog bezne zminovanych na techto strankach...Chova doma hada,dela si ridicak na silnicni motorku,dela horolezectvi,chce pracovat v BISce,dela modelink,skace s padakem....Vedome riskuje a vyhledava akcni situace.Mam pocit ze to prameni " z neceho".je to dusledek ze nekde v rodine ci vychove neni neco v poradku???Co s tim?Jsem dost tolerantni,ale tady mam pocit ze obcas jde o zivot(o zdravi dost casto!!).Diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, možná půjde o trochu podobný mechaismus, jako u drog, ale přeci jen je tu velký rozdíl - Vaše dcera nedělá nic nezákonného, neničí si zdraví programově a neubližuje tím nikomu dalšímu. Vyhledává možná trochu extrémní situace, ale v "normě". Proč to dělá, by Vám spíš řekla ona sama - jestli jí doma nebo ve výchově něco chybělo či přebývalo. Také je možné, že se pořád ještě hledá a až najde, co jí opravdu bude bavit, nebo třeba vztah, který jí bude naplňovat, nebude mít potřebu vyhledávat takové situace.