Dobrý den. Psal jsem zde včera jeden můj dotaz a chtěl bych se zeptat dále. Píšete mi , že marihuana mohla změnit mé prožívání a asi tomu tak je. Když sem byl "zkouřený" tak myslím že sem prožíval věci úplně jinak než normálně. Ptám se protože nevím jak mám na sobě určit jestli jsem v pořádku a nebo ne. Je to asi dost složitý, ptž si někdy připadám bez nápadu, ztracený, jako by tápající v životě. A nevím jestli je to tím že sem zkoušel drogy a nebo to tím není. Drogy už neberu, přestal sem i kouřit, v posledních asi 3 měsících sem měl ještě několikrát marihuanu. Ale závislý na ní nejsem. Jen sem se chtěl pobavit

Odpověděl:
Dobrý den, díky za odpověď. Souhlasím s Vámi. Nemyslím si, že jste závislý a ani si nemyslím, že by za Váš současný stav mohly drogy. Píšete, že si připadáte někdy bez nápadu, ztracený, tápající. To obvykle k životu patří a obvykle to netrvá věčně a jde jenom o období, které vyustí v něco nového. Rozhlížejte se pořádně kolem sebe. Dobré je, že jste s drogami skončil. A že i když se necítíte nejlíp, netáhne Vás to k nim zpátky. Být Vámi, nechal bych pro jednou drogy za sebou (i přemýšlení o nich) a pokračoval dál bez nich. Dejte tomu všemu čas, buďte trpělivý. Pokud byste měl pocit, že se v tom příliš utápíte, že jste ze života nešťastný, smutný a unavený... a taková fáze trvala déle než několik týdnů, pak by bylo možná na místě uvažovat o návštěvě odborníka, který by Vám pomohl takové stavy překonat, protože by se mohlo jednat o symptomy deprese. V tuto chvíli ale držím palce a věřím, že se jedná o dočasnou rozladu. Mějte se a kdyby něco, obraťe se na nás, Štěpán Veis