Vyzkoušel jsem několikrát pervitin, naposledy asi před rokem, extázi jen několikrát a asi 4 roky jsem kouřil pravidelně marihuanu. Chtěl bych se zeptat jak dlouho se bude moje psychika vracet do normálního stavu, jako u člověka, který nikdy drogy nezkusil a nebral. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, na Vaši otázku není jednoduchá odpověď Nedá se zobecnit, za jak dlouho se psychika člověka, který přestane s drogami, vrátí do stavu ve kterém byla, než se s nimi zapletl. Otázkou je, zda je vůbec s Vaší psychikou něco "nenormálního". Jestliže jste měl před rokem párkrát pervitin a extázi, nemyslím si, že by tím Vaše psychika nějak utrpěla. Nebo to vidíte jinak? Otázkou je marihuana. Může měnit Vaše prožívání, ale nepíšete jak. Každopádně - dá se říct, že nejdéle po roce od posledního užití jakékoli drogy by mělo být všechno jako dřív. Jenom vzpomínky a nevhodné vzorce chování mohou přetrvávat. A říkám si, proč se vlastně ptáte? Děje se něco? Zdravím, Štěpán Veis