pervitin
lennydee
dobrý den, zajímá mě,proč se po pervitinu objevujou na nohách a občas i rukách fialové fleky a čáry, vypadá to jako žíly a nevypadá to moc vábně. čím je to zapříčiněný? dík za odpověd.

Odpověděl:
Dobrý den, před pár dny jsem odpovídal na stejný dotaz. Nebyl také od Vás? Jinak - nepodařilo se mi najít "odborné" vysvětlení v literatuře. Musíme tedy zůstat u laického. To co popisujete je s nějvětší pravděpodobností způsobeno španým prokrvováním Vašeho těla. Fleky a podobně se objeví vetšinou až v po několika hodinách poté, co jste do vzala pervitin, že ano? Pervitin dělá ne vždycky dobrou službu. Vše se násobí únavou a napětím organismu, který jede na plné obrátky. Vliv na to co popisujete může mít také čistota produktu, který se k Vám dostane. Pokud vše odezní ve chvíli, kdy účinky vyprchají a Vy se vyspíte a doplníte živiny, pak není důvod k obavám. Berte to pak jako daň a znamení toho, že se tělu nelíbí, čím ho krmíte. Přemýšlejte nad tím... Pokud vše přetrvává i když jste čistá, je na místě kontakt s lékařem. Zdravím a mějte se, Štěpán Veis