A
Tomáš (20)
po tom co sem přestal minulý rok před letníma prázkama s perníkem a vrátil sem se celkem do normálních kolejí... ... (zase už kouřím jenom skunk:)... ... mám takový problém... žiju v celkem malém městě a lidi s kterýma sem se stýkal už dříve pro mě nebudopu tou pravou společností i když je mezi nimi i spousta dobrých přátel... víte přestal sem tak že sem prostě každý den šel do skejtparku a jezdil až do večera.. pak hnedka domec.. a protože u nás nikdo už nejezdí.. všichni s tím sekli a smažíí.. sem To neměl tak na očích... přišel sem na nové myšlenky a uvědomil si co je pro mě důležitější... co bych chtěl v životě fakt dělat..můj problém mě celkem dost trápí. Nemůžu prostě najít nové přátelé...

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den, chápu, že vás problém velmi trápí, protože je těžké opustit společnost,ve které jste se pohyboval a měl společné zájmy.Máte pravdu, že bývalí kamarádi pro vás nebudou tou nejlepší společností. Pokud nechcete brát. Jste dobrý, že jste našel cestu, jak vystoupit. To je první krok. Nyní vás čeká hledání nových zájmů a rozvíjení nových myšlenek, o kterých píšete. Také se můžete naplno věnovat tomu, co byste chtěl v životě dělat. S tím se vám začne život pomalu plnit jinými lidmi. Zkuste také zapátrat v minulosti, zda nenajdete někoho, s kým můžete vztahy obnovit. Někdy se dá objevit někdo zajímavý, s kým se snáze vykračuje. Přeji vám hodně štěstí, dp PS: A k abstinenci samozřejmě gratuluju:)