dotaz?
nevim
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli na marihuaně může vzniknout závislost? Četla jsem si o tom články a všude je napsáno ,že nejsou zaznamenány ,žádné takové případy.Takže teda ne?Já se ptám,protože asi tři měsíce víkendově kouřím trávu a píchá mě u srdce.Takové těžko mám na hrudi.Nevím jak to popsat.Jen to docela fest bolí.Ale bolí to jen přes týden.Když se o víkendu s prominutím zhulím tak mě to píchání přejde.A o víkendu nic nepocituji.Je to normální?Děkuju za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, někteří lidé mluví o tom, že na marihuaně nevzniká závislost. Jsou však i lidé, kteří přiznávají, že jsou závislí na marihuaně a snaží se svou situaci řešit. Vládnete-li angličtinou, podívejte se na stránky www.marijuana-anonymous.com. Píchání u srdce pravděpodobně nesouvisí přímo se závislostí jako takovou. Závislost je však jen jedno z možných rizik. O dalších najdete informace i na našich stránkách www.drogy.net v sekci CANNABINOIDY - Konopné drogy. Ohledně bodavé bolesti na srdci, která Vás přejde po té, co se zkouříte. Může jít o psychosomatický problém - někteří lidé se po užití marihuany začnou více pozorovat, na něco se zaměří, vystresují se, že mají problém - někdy je to pravda, jindy si to sugerují. Může jít ale o skutečné zdravotní problémy, které mohou a nemusí s užíváním marihuany souviset. Jejich vážnost není možné takhle na dálku posoudit. Marihuana obsahuje canabidiol, který tlumí bolest. Tím by se vysvětlovalo, že Vás obtíže přejdou, když se zhulíte. Doporučila bych Vám proto sebrat odvahu a zajít si k praktickému lékaři. Popište svoje pocity a bolesti a uvidíte, co Vám doporučí dál. Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozmyslela. S pozdravem, Gabriela Koryntová.