vitamíny
Dobrý den, zajímá mě jestli se dá konzumováním vitamínů (např.B komplex) alespoň trochu zmírnit negativní dopad stimulantů? A v jaké dávce ty vitamíny aby to mělo cenu?Díky za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, nevím o tom, že by exitovala nějaká speciálně účinná kombinace vitamínů, která by byla vhodná pro regeneraci u uživatelů stimulantů. Určitě neuděláte špatně, když budete brát - pravidělně - nějaký multivitamín. K tomu samozřejmě dost čerstvého ovoce a zeleniny. Co se týče zmírnění negativního dopadu stimulanů, je na místě dopřát tělu během intoxikace dostatek tekutin, nejlépe obyčejné vody - rozhodně ne alkoholické nápoje. Po odeznění účinku je tím nejlepším, co pro sebe mužete udělat, odpočinek. Dostatek spáku, kvalitní jídlo a co nejdelší doba, než užijete drogu znovu. A nemůžu si neodpustit napsat, že nejlepší je nebrat stimulancia vůbec, jejich pravidelné užívání vždy škodí. Mějte se, Štěpán Veis