Otázka legalizace marihuany
Gatillo
Dobrý den. Na zítřek jsme dostali se školou pozvaní do debatní soutěže. Na výběr jsme dostali několik témat, ovšem nejvíce zajímavé a především aktuální téma pro nás je legalizace marihuany. Chtěla jsem se zeptat na váš názor na legalizaci. Nevím o čem bych tam já jako "nekuřačka" trávy měla debatovat. Mohla bych vás požádat o radu...? Předem díky Gatillo

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Legalizace marihuany je kontroverzní téma a je to velmi složitá problematika, zahrnující pole medicíny, práva, politiky, psychologie... Pokud marihuanu nekouříte, nemáte k ní kladný postoj, tak asi nejste úplně pro její legalizaci. Můžete tam tedy vystoupit s tímto svým názorem. Odborná ani laická veřejnost není v názorech na tuto problematiku jednotná. Pokud byste se chtěla o "pro" a "proti" něco dozvědět, tak si můžete přečíst text o konopných drogách na našem webu, případně na dalších stránkách, které se věnují drogové problematice. www.drogy-info.cz www.adiktologie.cz www.adiktologie.cz/articles/cz/188/397/Strucna-historie-konopi-v-datech.html www.adiktologie.cz/articles/cz/60/614/Marihuana-jako-volebni-trhak.html www.ihned.cz/1-10072840-16118540-000000_d-eb