Katka
Dobrý den, velmi děkuji za vaší odpověď. Sama jsem také toho názoru,že brát bych začít neměla. jenže zase se to na mě hrne a opět se dostávám do toho stejného stereotypu plného problému a starostí. Jěšvě jsem se chtěla zeptat,když začnu brát pravidelně každý pátek,tak to bude káždé úterý už čisté?? Děkuji za odpověd...

Odpověděl:
Dobrý den, já děkuji Vám za reakci na moji odpověď. Je dobré, že to oba vidíme stejně - že byste neměla začít brát. Jak ale píšete, začíná se to na Vás "hrnout" a pak už je to jenom otázka času, než sáhnete po osvědčeném "řešení"... K dotazu, kdy budete čistá při pravidelném pátečním užívání - pokud jde o pervitin, tak by to tak teoreticky mohlo fungovat. Jenomže pouze a jedině teoreticky. Bojím se, že to nezůstane u každého pátku. Tak to většinou nefunguje a myslím, že když se nad tím zamyslíte, tak mi dáte za pravdu. Je to spolehlivá cesta zpět. Rozhodněte se, co dál. Zatím máte ještě čas a možnost svobodně se rozhodnout. Rád bych Vám nabídnul na zvážení, jestli by nestálo za to se radši spojit s nějakým zařízením, kde byste mohla vyzrát na to, co se na Vás hrne a rozloučit se s tím "stereotypem plným problémů a starostí". Pokud budete chtít, tak to dokážete. Stejně k tomu jednou, dřív nebo později, dojde. Tak proč to nezkusit teď. Drogy Vám neutečou, ale život může - raz dva. Když nám dáte vědět, odkud jste, poradíme Vám na koho se obrátit. Jsou různé možnosti léčby a doléčování a dá se vybrat takový, který Vám bude nakonec vyhovovat. Tak zatím a přeju dobrá rozhodnutí. A dejte vědět! Štěpán Veis