bobina
Dobry den, muj pritel kouri marihuanu. Muze to nejak poskodit, ci skodit, pokud budeme chtit zalozit rodinu? Nebo by v dobe "zkouseni miminka" kourit marihuanu nemel? Jen podotykam, ze kouri kazdy den, ne tolik, ale da si .. predem dekuji za Vasi odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, to, že Váš partner konzumuje konopí nebude mít na kvalitu jeho spermatu pravděpodobně žádný vliv. Spíš bych si ve Vaší situaci položila jinou otázku, a to, zda si přejete, aby se Váš nynější partner stal otcem Vašich dětí i přes to, že konzumuje konopí. Také bych se partnera ptala, je-li ochoten nekouřit během Vašeho těhotenství ve Vaší přítomnosti. Kouření tabáku i marihuany má totiž negativní dopad na samotného kuřáka i na pasivní kuřáky v jeho okolí - tj. na Vás i Vaše případné miminko. Stačí to takhle?