dlouho beru pervitin a ted po jeho aplikaci trpim stihami ato ikdyz ho neberu nevim cim to je a nevim codelat uz ani nevim co je pravda podezdrivam vsechny atak

Odpověděl: Bára Orlíková
To, co popisujete, je poměrně typický průběh dlouhodobého užívání pervitinu, rozvíjí se toxická psychóza, která někdy přetrvává i když zrovna nejste pod vlivem drog. Po delší abstinenci se stav obvykle spontánně upraví - tím ovšem není myšleno několik dní, ale několik týdnů abstinence. Pokud budete brát pervitin dál, není šance, že by se to samo zlepšilo. A když si dáte na těch několik týdnů pauzu a pak začnete brát znovu, tak se poměrně rychle tyto stavy zase vrátí. Obávám se, že pokud se chcete psychotických stavů zbavit, nezbývá než přemýšlet o léčbě a abstinenci. Není to jednoduché, vím, ale myslím, že s drogami už jste si užil dost a bylo by na čase jít jiným směrem. Když byste měl k tomu nějaké další dotazy, pište. Zatím držím palce.