pacela
V sobotu jsem psala velmi zavazny a dost dlouhy dotaz. Bylo mi prideleno cislo na odpoved 24990. Ale dotaz pry neni v databazi. Jak je to mozne?Byl to zoufaly dotaz o tom jak zivot se zavislym musi dojit daleko,nez vam nekdo pomuze. Jme peticlenna rodina a jeden clen-nas syn dokaze nicit vsechny ostatni,a nikde nenajdete pomoc,protoze ON nechce.

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz ze soboty 1.3.08 jsme obdrželi a v současné době čeká spolu s jinými dotazy na zodpovězení. Bohužel, dotazů nám chodí mnoho a kolegové na ně odpovídají ve svém volném čase mimo rámec svých běžných pracovních povinností, a tak se někdy stane, že nestíháme odpovídat tak rychle, jak bychom si přáli. Takže bych si vás dovolila požádat o trpělivost, váš dotaz bude jistě zodpovězen. Jen pro vaši informaci - jeho kód je 249900, nikoli 24990, jak uvádíte. Děkuji za pochopení.