chci se zeptat jestli se Subutex ukaze v jednorazovych testech na drogy a v jakem políčku.Pak jestli mohou mit antidepresiva Trittico nejaky vliv na zornice--dekuji moc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Detekovat užití Subutexu je možné jedině speciálním testem na buprenorfin (účinná látka Subutexu). Na buprenorfin se jednorázové testy vyrábí, nejsou však tak obvyklé, takže spíše než přímo v lékárnách jsou k sehnání přes internet přímo u výrobců drogových testů. Případně je možné provést test laboratorně, pak je výsledek 100% potvrzený. Testem na jiné typy drog se užívání Subutexu nezjistí (tedy ani testem na jiné opioidy, protože ty jsou sestavené k detekci morfinu nebo metadonu, metabolity buprenorfinu ale nezachytí). Ohledně vlivu užívání antidepresiv Trittico na zornice jsem žádnou informaci nenalezla, pokud si to chcete ověřit, pak nezbývá než se zeptat farmaceuta nebo psychiatra. Nepovažuji to ovšem za pravděpodobné. proč se na to vlastně ptáte?