...
Katka
Dobrý den... byla jsem na detoxu a doma jsem už 20 dnů. každý den jsem kouřila trávu,tak jsem se chtěla zeptat,když teď přestanu,za jak dlouho budu mít testy z moči (zakoupené w lékarně) negativní?? A Pervitin?Když půjde o jednorázovou záležitost? Děkuji opravdu moc...

Odpověděl:
Dobrý den Katko, test na THC by měl být negativní cca do 14 dnů až tří neděl. Berte to ale jako orientační údaj. Může to být i dřív. Není nic snazšího než si test pořídit a ověřit to. Co se týče jednorázového užití pervitinu - do tří dnů by měly být testy negativní. Tolik k době, po jakou ten, kdo Vás kontroluje může zjistit, že jste si něco dala. Ve Vašem dotazu píšete, že jste 20 dni doma po detoxu. Kouříte trávu a jak to vypadá, uvažujete i o tom dát si pervitin - nebo se pletu? Nechci Vám do toho mluvit, ale myslím si, že je to škoda, když už člověk projde něčím, jako je detox, zase začít brát. Zdravím Vás a kdyby jste ještě něco potřebovala, dejte vědět, Štěpán Veis