Co je rychlejší?
nejsem nic
Několikrát jsem Vám psala do poradny. No - chápu, máte toho hodně. Doufám teda, že to posílám správně. V podstatě teď už žádenej dotaz nemám, pracuju nějaký ten čas ve zdravotnictví a zatím nejsem úplně "vymatlaná", takže si můžu dávat kombinace, jaké chci. Co doporučuju - Morfin a Ketonal nebo Morfin a taky Tisercin - nic pak nebolí. Jo a púozor! Musíte si sehnat dávkovač, kdyby to bylo najednou, tak skončíte v kremáči (pokud nemáte odolnější organismus než já). Jo - a nedá se to dělat furt, s dávkovačem běhat po ulici je ptákovina- Jo - tak hezkej den a skvělou jízdu!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se, ale žádný z Vašich předchozích dotazů jsem nenašla, ani mezi zodpovězenými ani nezodpovězenými. Takže bohužel nevím, na co navazujete. Ale nezdá se mi, že byste byla natolik v pohodě, že se nám chcete se svými zkušenostmi pouze pochlubit... Asi nečekáte, že Vám já nebo někdo z mých kolegů bude s úsměvem Vaše experimenty schvalovat. Pokud byste přece jen měla pocit, že třeba ta jízda už není tak skvělá, tak dejte vědět. Třeba bychom pro Vás mohli nakonec být užiteční, dřív než se přihodí nějaký průšvih...