Asi průser s trávou
Pavel
Dobrý den chtel jsem se zeptat na jednu vec... O výkendu 23.2. jsem kouril trávu a dnes 28.2. jsem si dvakrá potah a sel sem do tridy a schodou nahod to asi ze me citil ucitel tak to rek zastupkyni ze jsem asi kouril travu tak si me zavolala a ptala co jsem delal o prestavce tak sem rek ze jsem jen kouril cigaretu ale tu trávu jsem popřel no tak jsem se chtel zeptat jak asi dlouho to THC ve me bude a co bych stoho mohl mit a jestli musim jit na testy kdyz budou ucitele chtit. dekuji za odpoved Pavel

Odpověděl:
Dobrý den, tak k tomu Vašemu "průseru". Nebojte se. Jestli jste trávu kouřil jenom o víkendu a pak ve čtvrtek, tak je pravděpodobné, že testy z moči byste měl mít negativní dejme tomu do deseti dnů od posledního užití. Musíte ale počítat s tím, že to, jak dlouho bude THC zjistitelné testy závisí na tom, jak často a jak moc marihuanu kouříte. U testů z moči, které jsou nejčastěji prováděné, se kouření konopí projeví od pár dní po měsíc. Pravidlo je jednoduché - čím častěji a víc, tím déle v těle. Dále: na to, aby Vás mohli ve škole testovat musí mít souhlas Vašich rodičů. Pokud mají, tak se musíte testu podrobit. Uvidíte, jak se budou věci vyvíjet. Tolik k Vašemu dotazu. Stačí Vám to takhle? Chci Vám ale ještě něco napsat. Nebudu Vám rozmlouvat kouření marihuany. Vy sám se rozhodujete o tom, co děláte. Chci Vám ale za sebe napsat, že je z mého pohledu zbytečné kouřit trávu ve škole. To co se Vám stalo je toho důkazem. Je rozdíl ve víkendu a přestávce mezi hodinami. Čas, kdy jste ve škole nepatří, na rozdíl od víkendu, jenom Vám. Napadá mě podobnost s prací. V zaměstnání také nesmíte být pod vlivem čehokoli - pokud budete, s největší pravděpodobností Vás vyhodí. Zkrátka jsou místa a chvíle, kam drogy rozhodně nepatří. Můžete si udělat takový test. Jedním ze znaků toho, že už máte s drogou problém, je to, že si ji pustíte i do míst, kam nepatří - je jedno, ať už je to práce, škola. Tak schválně, jak to zvládnete:) Zdravím Vás a ať to dobře dopadne! Štěpán Veis