pomoc
miška
Dobrý den,mám takový problém.před 2 roky jsem si začala s klukem,který kouřil marihuanu a pil.Postupem času se to zrošilo až na to,že bere perník,téměř denně a denně pije,jinak je moc hodnej,není agresivní a já ho pořád miluju.Ke mně se chová hezky a je semnou kdykoliv může.Pžeto bych mu chtěla pomoct,ale neodvážím se to nějak naznačit nebo se bojím,že by nesouhlasil.Ale už mi něco sám naznačoval,že by z toho chtěl ven.Je mi s ním hezky,ale už mě nebaví furt vysedávat v hospodě,já nekouřím ani nepiju.On má ,,omylem"z jedné noci mimi s dívkou,kterou nesnáší-jeho bejvalkou.Musí s ní bydlet-rodiče mu to nakázali.Ale on spí u kamarádů,nechodí domů moc a pořád chlastá jen aby ho rodiče vyhodili s baráku a mohl bydlet se mnou.Tak to došlo až k tomu perníku.Neumí řešit problémy jinak.Už sem o tom s ním hodněkrát mluvila,nepomáhá to.Chce jenom tu malou,ta je pro něj nejdůležitější.Právě proto kvůli ní s ní je,ale neustále tráví čas se mnou.Taky už sem si mockrát přála najít někoho jinýho,ale nešlo to,vždy sem viděla jeho,tak proto mu chci pomoct a vše vyřešit.Už sde nechci trápit.pomozte mi prosím co s tím a jak to vyřešit.Už se to táhne 2 roky....prosím co nejdříve.Děkuju míša

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den, vím, že je to pro Vás složité a že chcete svému příteli pomoci. Ale zkuste se zamyslet nad Vašimi vnitřními důvody, proč v takovém vztahu setrváváte, co Vás k němu přitahuje. Podle toho, co píštete, tak Váš milý nechává odpovědnost na všech lidech okolo sebe, nabízenou pomoc velkoryse odmítá a vlastními silami se řítí tam, kde je. Pokud se rozhodnete dále mu pomáhat, tak se obávám, že z trápení nevyjdete. Pokud by jste chtěla celou situaci nějak řešit, napadá mě, že možná rozchod by mohl být to pravé, co Vám postupně přinese klid do života. To je možná pomoc, kterou Vám mohu nabídnout. Kaqždopádně Vám doporučuji poohlédnout se po nějakém terapeutovi a věnovat si tochu víc času na to, aby se Vám podařilo pochopit, co pro Vás ten vztah znamená, proč se tolik snažíte pomoci člověku, který o to možná úplně nestojí a jak najít nějakou cestu, jak z toho ven. Každopádně, pokud budete ještě potřebovat, tak se ozvěte, držím Vám palce, dp