Jak z toho 2
Špína
No, pane Hulík, já už jsem o tom že bych někam chodila přemýšlela. ale nevím jestli bych zvládla o tom všem mluvit s někým cizím. Ony ty moje depky sou z toho že nemám kluka - asi nejsu jedinná, ale já si takhle připadám zbytečná :.( A nemám vlastně ani kámoše (jako kluky). Nevím jak se s nima bavit (o čem) a tak se nedovedu seznámit... Jo a to kvůli čemu Vám píšu, su skoro z Brna

Odpověděl: Martin Hulík
Asi bych taky váhal, kdybych byl před rozhodnutím začít někam docházet na psychoterapii. Možná bych měl blbý pocit, že svoje problémy nezvládnu sám, asi bych zečatátku cítil rozpaky a nedůvěru. Stejně si ale myslím, že se vyplatí trošku riskovat, aneb kdo nic nedělá, nic nezkazí - ale když si o pomoc neřeknete, nedostanete ji. Rozhodnutí je jen na vás. Kdybyste chtěla nějaký vhodný kontakt v okolí Brna, můžeme vám pomoci.
S těma klukama: čím víc se budete věnovat sama sobě a když se budete cítit přiměřeně spokojená a šťastná, to ostatní přijde samo. Aby to tak bylo, doporučil bych vyhnout se těm toxíkům ve vašem okolí.