speed
dobrý den, vždy po užití speedu se mi udělají červenofialové fleky na kůži...nejvíce na rukou a pstech...zajímá mně čím to je a co se s tim dá případně dělat... děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, takhle přes internet se dá těžko radit. Nevím, zda se Vám to děje pravidelně, nebo jen někdy, v jakých situacích, zda jde o tutéž látku nebo máte různé "dodavatele", jaké složení má daná látka, jestli trpíte nějakými zdravotními problémy, máte alergie, co po aplikaci děláte atd. Nevím, co jste zatím zkoušel/a, jestli něco na fleky pomáhalo atd. Asi by musel ty Vaše červenofialové fleky vidět odborník. Mě napadají dvě varianty: může jít o alergickou reakci, třeba na některou z chemických složek; nebo může jít o důsledky intenzivnějšího prokrvení kůže. Ale jak říkám, těžko říct. Variant by se našla celá řada - v souvislosti se složením látky, okolnostmi aplikace. Stačí to takhle?