Dobrý den jsem matka 18 leté dcery která je na pervitinu, chtěla bych se zeptat jestli neeistuje nějaká rychlejší cesta na léčbu. Když už jsem dcera byla svolná s léčbou a obvolávala jsem léčebny a komunity tak se všude čeká půl roku třištvrtě roku na léčbu a je to všechno zdlouhavé. Uznávám , že to není jen tak ale když už by do toho šla tak je to takové zdlouhavé. Nevím co mám už dělat jsem z toho zufalá. Tak se prosím ptám jestli existuje něco rychlejšího co bych mohla udělat hned. Děkuji za odpověd. Petra

Odpověděl:
Dobrý den, to, co píšete mě popravdě řečeno dost překvapuje. Každopádně by bylo nejlepší, kdyby dcera navštívila nějaké odborné zařízení a absolvovala předléčebné poradenství. K tomuto účelu slouží kontantní centra, kde by měli mít přehled o léčebných zařízeních a volných místech v nich. Poradenství sestává cca ze 4 pohovorů, během kterých by mělo být jasné, jaký typ léčby by byl pro vaši dceru optimální. Jste-li z Prahy, obraťte se na Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2; 170 00 Praha 7; Telefon: +420 283 872 186 nebo na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26;170 00 Praha 7; Telefon: +420 220 803 130, +420 220 800 041. Pokud jste z jiného regionu, napište a zkusíme něco vymyslet. TN