Otazka
pikachu
Zdravim,je mi vážně smutno.Celý den se těším,že si přečtu vzkaz,ale něco se minulý týden pokazilo nebo nevím.Prostě jsem svůj vzkaz nenašla.A protože už by to asi nebylo ono,kdybych psala to samé,zestručním to.Nadále abstinuji,je to dnes zhruba 45 dní(mám to napsané v diáři).Ale není všechno růžové a pozitiní,ani jsem to tak nečekala.Nemůžu se zbavit svých znovu vrácený problémů se zvracením jídla,Takže jsem uvažovala o vaší nabídce a nejspíš by se mi nějaký kontakt hodil.Snažim se žít co nejvíc OK,ale protože mě máma před 14dny vyhodila z domu,moje nejlepší kamarádka smaží(naštěstí jen o víkendu a to se nevidíme) a už hrozně dlouho nemůžu narazit na žádného prima kluka,tak občas i cvokatím.

Odpověděl: Martin Hulík
Taky vás zdravíme. Chyba je na naší straně, přijměte prosím naši omluvu za zpoždění.
Blahopřeji k abstinenci. S tím vaším zvracením by vám mohli pomoci na této adrese: JEDNOTKA SPECIALIZOVANÉ PÉČE PRO PORUCHY PŘÍJMU POTRAVY(JSPPPP) Psychiatrická klinika LLF UK Ke Karlovu 11, Praha 2 Tel 24914120-335. Nabízejí ambulantní i pobytovou péči. Zavolejte tam a informujte se.
Bydlení po kamarádech možná není moc perspektivní. Máte nějakou šanci vrátit se domů?
Tak mě napadá, nechcete zkusit nám spíš telefonovat? Přeci jen, známe se už delší dobu a rozhovor je přeci jen trošku lidštější forma komunikace. Zvažte to.
A mějte se hezky a opatrujte svojí abstinenci.