rada
kočka
Chtěla bych Vás poprosit o radu jak mám přestat pít aniž bych musela na léčení. Piji tak jednou až dvakrát za měsíc,někdy i více, ale tak, že to dost přeženu. Ubližuji tím ne jenom sobě, ale i mým blízkým. Chtějí, abych s tím přestala. Snažím se o to už nějaký čas, ale zatím žádný dobrý výsledek. Dokázala jsem přestat kouřit. Taky to nešlo hned, ale nakoc se mi to silou vůle podařilo. Už nevím jak dál. Chci normálně žít ale ty alkoholické víkendy všechno kazí.

Odpověděl: Jakub Minařík
To je složité. Ale napadá mě, že pokud si najdete jinou náplň víkendů, tak se možná alkoholu vyhnete. Víte, chce to nějakou náplň, kterou byste mohla o víkendu dělat, můžete jet na turistický výlet, cestovat po hradech a zámcích, .... Jen je důležité mít víkend rozplánovaný krok po kroku tak, abyste se alkoholu vyhla. Také mě napadlo doporučit vám knihy kolegy nešpora, má i svépomocné příručky, myslím, že když napíšete do googlu nešpor bohnice, tak vám vypadne odkaz. A napiště, jak se vám to zdařilo.