Prosba o kontakt
Veverka
Dobrý den, kdysi jsem Vám psala do poradny ohledně mého problému. Brala jsem několik let perník a nyní už 3 a půl roku abstinuji, ale v poslední době mívám stavy, které se mi vůbec nelíbí a chtěla bych o tom s někým mluvit. Kdysi jste mi zde psali nějaké kontakty, kam se mohu obrátit, ale já jsem si je nezapsala a teď bych jich chtěla využít. Jsem z Prahy. Předem Vám děkuji a přeji hezký den.

Odpověděl:
Dobrý den. Našel jsem si odpověď své kolegyně, která vám posílala kontakty, které jsem vám sem znovu nakopíroval. Já pracuji v Doléčovacím centru SANANIM, takže pokud potřebujete více informací, neváhejte napsat nebo zavolat. Hezký den. Tomáš Nedvěd Následná péče a doléčování SANANIM, o.s. Ovčí hájek 2549/64, Praha 5, 158 00 telefon: 251 614 070; Doléčovací centrum, o.p.s. Magdaléna - DC Magdaléna Podolí Pod Vyšehradem 1, Praha 4, 140 00 telefon: 241 409 838 Centrum následné péče Drop in, Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257 326 080