POMOC SEHNAT PHDR
PETR
DOBRY DEN PROSIM VAS POTREBUJI PORADIT K JAKEMU DOKTOROVI MAM CHODIT KDYZ JSEM SE DRIV LECIL U PANA DOKTORA HOMOLI NA PRAZE 8 JENZE TEN UKONCIL SVUJ SUBUTEXOVI PROGRAM PROTOZE MEL PROBLEMY S PACIENTY TAK PRESTAL PREDEPISOVAT SUBUTEX A NEMEL ZA SEBE ZADNOU NAHRADU A DOKTORA KTEREHO MI DOPORUCIL JSEM KONTAKTOVAL ALE TEN MI REKL ZE MA PLNO AT TO ZKUSIM ZA MESIC A ZA MESIC MI REKL TO SAME TAK VAS PROSIM O RADU PROTOZE SE CHCI LECIT ZE ZAVISLOSTI NA HEROINU KTERY JSEM BRAL PET LET A ROZHODNE SE K TOMU NECHCI VRACET ALE PONEVAC MAM SILNOU ZAVISLOST TAK MAM OBAVU ZE NEBUDU MIT JINOU MOZNOST PROTOZE UPLNE NA CISTO TO NEZVLADNU A SE SUBUTEXEM SE TO ZVLADA UPLNE V POHODE A CLOVEK MUZE NORMALNE FUNGOVAT JA JSEM V PODMINCE A KDYZ UDELAM NAKOU KRAVINU TAK ME ZAVROU NA PET LET TAK CHAPETE ZE MI FAKT JDE O HODNE A POKAZDE KDYZ VOLAM K NAKEMU DOKTOROVI TAK MI REKNE ZE MA PLNO TAK MI PROSIM PORADTE CO MAM DELAT PREDEM DEKUJI PETR

Odpověděl: Jakub Minařík
Většina substitučních programů v Praze má skutečně stav zcela zaplněný. Doporučoval bych vám zkusit štěstí v Prev-centru (Adresa: Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00, tel: 233 355 459, Mgr. Ondřej Počarovský www.prevcentrum.cz) nebo v hepatologické ambulanci u Dr. Řeháka (Poradna pro choroby jater pro Prahu a okolí (léčba hepatitidy C, testování na virové hepatitidy, HIV a jaterní testy a další lékařská péče včetně předepisování Subutexu, Vladimírova 10, 140 00, Praha 4, telefon: 234 091 142, MUDr. Vratislav Řehák www.hepatitis.cz), kde je asi největší šance.