Mariuhana
Javolkk
Dobrý den, potřebovala bych spíše poradit, jak můžu pomoct člověku co je drogově závislý na mariuhaně? Mylím si, že už si ani neuvědomuje co dělá, pořád lže a taky i krade. Prosím, poradte mi. Děkuji moc

Odpověděl:
Dobrý den, bohužel nelze pomoci někomu, kdo o pomoc nestojí a dokonce je přesvědčen o tom, že jí nepotřebuje. To je, předpokládám, jeho případ. Člověku, který lže a krade možná nejlépe pomůžete tím, že mu vysvětlíte, že s ním z toho důvodu nechcete mít nic společného. Pokud pro něj přesto chcete něco udělat, dejte mu podmínku, aby svou situaci začal řešit. Může navštívit kontaktní centrum nebo začít třeba tím, že nám napíše do poradny. První úspěch bude, pokud si připustí, že pomoc potřebuje. Hlavně se nenechte do něčeho namočit. Nejhorší řešení je, že začnete hulit taky ;-). Znám poměrně dost lidí, kteří přesně takhle s drogami začali. Hezký den. TN