pervitin
Tereza
Jaký je rozdíl mezi amfetaminem a pervitinem? Když je smrtelná dávka amfetaminu 30 - 500 mg, kolik je to pervitinu? Při předávkování člověk umře na krvácení do mozku? Co se stane, když někde najdou někoho, kdo se předávkoval?

Odpověděl: Dana Pěčová
No, amfetamin je jedna z ingrediencí pervitinu, množství se nedá přesně určit, protože záleží na kvalitě pervitinu. Při předávkování může smrt nastat následkem srdeční /ventrikulární/ arytmie, dochází ke zvýšení krevního tlaku, rychlému bušení srdce až srdeční nedostačivosti a infarktu myokardu. Dále zrychlené dýchání, svalové záškuby až epileptický záchvat. Smrt může také nastat krvácením do mozku nebo přehřátím organismu. Co se stane když najdou někoho předávkovaného? Vzhledem k tomu, že neexistuje specifický protijed je dobré zavolat ihned záchranou službu, protože péče o takového člověka vyžaduje pobyt na intenzivní péči a lékařský dohled.