lecebny na Morave
anonym
Dobry den, prosim mohli by ste mi poradit protialkoholicke liecebne (resp. sanatoria) na Morave? Hladam predovsetkym sukromne sanatorium pre muza v strednom veku s prisnejsim rezimom. Dakujem

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den, posílám Vám pár kontaktů na protialkoholní zařízení na Moravě. Přeji Vám mnoho úspěchů. Opava,Psychiatrická léčba Olomoucká 88, Opava, 746 01 telefon: 553 695 111 MUDr. Chvíla CSc., MUDr. Staňková http://www.pl.opava.cz Brno - Bohunice, Psychiatrická klinika FN , krizové centrum s linkou naděje Psychiatrická léčba Jihlavská 20, Brno, 625 00 telefon: 532 232 078 MUDr. Andrea Cejpková http://www.fnbrno.cz Znojmo, Psychiatrické oddělení nemocnice Psychiatrická léčba odvykací stavy všech etiologií Nemocnice, Vídeňská 8, Znojmo, 669 02 telefon: 515 215 647 MUDr. Petra Hartová http://www.nemzn.cz Znojmo, Psychiatrické oddělení nemocnice Psychiatrická léčba odvykací stavy všech etiologií Nemocnice, Vídeňská 8, Znojmo, 669 02 telefon: 515 215 647 MUDr. Petra Hartová http://www.nemzn.cz Bílá Voda, Psychatrická léčebna Psychiatrická léčba Bílá Voda, Bílá Voda, 790 69 telefon: 584 413 208 MUDr. Petr Jeřábek, Ph.D. http://www.pl.bila.voda.jesenicko.cz Šternberk, Psychiatrická léčebna (vč.ambulance) Psychiatrická léčba Olomoucká 173, Šternberk, 785 01 telefon: 585 085 111 prim.MUDr. Jiří Martinů http://www.plstbk.cz