Nevim
Dobrý den, při pročítání si otázek a odpovědí mi nebylo zcela jasné, jak dlouho je zjistitelný v krvi pervitin. Uvedli jste, že záleží na intenzitě, s jakou ho uživatel bere. Někde jste psali o týdnu, jinde hovoříte o delší době. Určitě taky záleží na typu testu. Zajímala by mě také časová zjistitelnost LSD, extáze. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Údaje konzultované s Národní toxikologickou laboratoří: Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny; moje klinická zkušenost je max týden, déle zřídka. Extáze - detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny. Ohledně LSD - tam, je detekce problematická pro velmi malá účinná množství. Když jsem naposledy o stavu mluvil s toxikology, byli schopni záchytu. Dobu záchytu a možnosti konfirmace neznám, stanovení je možné jen laboratorně. Pokud byste měl konkrétní zájem, bylo by asi moudré se obrátit na Národní referenční toxikologickou laboratoř.