přítelkyně
datlos
Chtěl bych se zeptat co dělat když jsem zjistil že moje partnerka bere perník. rozešli jsme se.Ale tiží mě pomyšlení na to že ji uvidím jak na to dojíždí. Přesto bych ji chtěl po tom všem pomoct. diky za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, myslím, že je to její cesta a její volba. V zásadě jedinné co můžete udělat je pomoci jí najít pomoc, pokud o to bude stát. Pokud budete vědět, kam se může u vás o pomoc obrátit a ve vhodnou chvíli jí tam doprovodíte - tak to může být velmi cenná pomoc. Jinak bych vám doporučoval nechat se vyšetřit na virové hepatitidy a HIV - musíte jít na test s tím, že jste se dostal do rizikového kontaktu a testy musí být specificky provedeny na Virové žloutenky C a B a HIV. Samotné "jaterní testy" jsou k ničemu, resp. mohou být i normální.