JSOU NAKE DOLECOVAKY?
DAVIDO256
DOBRY DEN.JSEM ZAVISLY NA PERVITINU A BYL JSEM SE LECIT V BILE VODE NA ODD3.A LECBU JSEM DOKONCIL.STEHUJU SE A POTREBUJU VEDET ADRESY A NA DOLECOVAKY KOLIN,HAVLICKUV BROD A PODEBRADY NEBO JEJICH OKOLI.JESTLI TAM NAKE DOLECOVAKY JSOU.NEBO JEJICH MEIL A TELEFON.MUZETE MI POMOCT?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, máte celkem rozptyl. To byste mohl zajet taky do Pardubic a nebo Hradce Králové. :-) Ohledně doléčováků - bojím se, že to nebude žádná sláva. V Kolíně je jen Káčko. Ale myslím, že vám budou schopni pomoci i s doléčováním: Kontantní centrum Kolín [Střední čechy] Kolín, Kutnohorská 17 tel: 321715004 Ohledně kontaktů v Havlbrodu a Poděbradech si nejsem jist, zada vůbec něco existuje a jak to funguje. Na poděbradsku myslím najdete něco v Nymburce (KC), taky by vám pomohli s nějakým doléčování, Havlíčkův Brod neznám, kontakty v databazi jsou, ale nejsem schomen vybrat žádný rozumný. Zkuste vyhledat kontakty v databázích, třeba budete úspěšnější než já: http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/ http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ Držím palce. :-)