Je to důležité
mondonek
Dobrý den.Měl jsem možnost prohlížet si webové stránky www.drogy.web3.cz a .Mam takový problém že jsem hulil dne 22.2. marihuanu ne moc ale byl to skank a ve dnech 7.-9.3.mam duležité závody ve střelbě a trenér mi dnes řekl že je možnost že tam budou dělat dopingovou zkoušku.Na stránkách sem si přečetl že se marihuana ukládá v tucích a že může bejt v těle až několik týdnu a tuky jsou v krvi.Nejde to svinstvo dostat z těla nějak rychleji , třeba kdybych hodně sportoval (běhal,jezdil na kole) a jedl nějaké ovoce které obsahuje hodně antyoxidantů(vůbec nevim které) nebo nějaké prášky a bere se marihuana jako doping když už něco jako vystřízlivím?Kamarádka mi říkala že to poznají i třeba za rok.Udělal sem velkou blbost sem si toho vědom a věřte mi že mě ty webové stránky dostatečně odradili ,nikdy bych neřekl že může marihuana tak škodit.Je to hodně naléhavé ,protože je mi 14 a dokážu si představit jak by to asi dopadlo kdyby na to přišli.Nejspíš se asi budu muset svěřit trenérovi ,nevim jak to vezme asi mě vyhodí z kroužku z klubu? protože vím jakej má na to názor.Prosím odpovězte mi co nejrychleji nebo mi napište nějakej odkaz ,já si fakt nevím rady ,jste asi moje poslední záchrana protože se na mě vykašlala moje o dva roky straší sestra(mno ani se ji nedivim),kamarádi a našim toříct nemůžu.Děkuji za odpověď.Kéž by to bylo ještě dnes.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud nehulíte pravidelně a experiment 22.2. byl jednorázový, tak je pravděpodobné, že testy po 14 dnech budou být negativní. Což by do toho 7.3. mělo stačit. Na druhé straně závisí na tom, jak se testuje, protože testy mají různou citlivost. Pokud se ale dopingové testy dělají stejně jako v medicině - tedy napřed screeningový test, pak konfirmace, tak vaše testy budou skorem jistě negativní. K režimu - pijte normálně, jezte normálně a moc se nestresujte, protože jinak se na závodech netrefíte ani do terče. :-) No a napište jak jste na závodech dopadl.