Dobrý den ,minulý rok v květnu jsem začala užívat pervitin prvních 4-5 měsíců jsem jej užívala pouze víkendově na akcích pro pobavení(vždy pouze nosem) užívám jej doteď ,ale dnes už častěji než dříve ,obvykle 4-5 dní v týdnu.Zkoušela jsem přestat ,ale vždy jsem vydržela max. 10-14 a opět jsem si dala.Chtěla jsem se zeptat jestli je možnost nějaké externí léčby,tedy nějaký psycholog,poradna..?děkuji za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že jste se určitě rozhodla správně. Je opravdu zbytečné zůstavat s problémem sama, když existují možnosti odborné pomoci, se kterou to jde zvládat snáze. Posílám vám kontakty v Ostravě, doporučovala bych nejdříve vyzkoušet ten Denní stacionář. Moc vám držím palce, ať to vyjde a přeji hodně sil. Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Denní stacionář Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 TEL: 596 622 235 MUDr. Chvíla Libor,CSc. AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 209 fax: 597 374 235 Prim. MUDr. Jitka Potribná Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 596 638 804; 596 612 529