dcera a drogy
jarmila
19 -ti letá dcera pravděpodobně jede v nějakých drogách,,,našla jsem skleněn´= trubičky od nějakého hnědého obsahu a dokonce již injekční stříkačku s jehlou, typu pro uživatele inzulínu...krde nám peníze m, nabrala půjčky , které jsme nuceni splácet, ač jsem důchodce, lže, nepracuje, z úřadu práce vyloučdna, ze školy odešla...nevím, kam se obrátit o pomoc tady v Karviné...a jak ji donutit něco udělat pro ni a tím i pro nás...je to staršné...ničí zdraví sobě, mě a rozbíjí rodinu...děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže máte kontakt na kolegy z Karviné. Nicméně - situace tak jak ji popisujete je nedobrá, osobně bych doporučil v současné fázi zrušit dceři trvalé bydliště, pokud jej má doma, jinak k vám přijdou exekutoři kvůli jejím dluhům. Jinak na řešení situce neexistuje jednoduchá rada. V zásadě je to tak, že pokud je člověk konfrontován s důsledky svého chování, může najít motivaci ke změně. Pokud však důsledky nesete vy, motivaci nenajde. Pokud nebude splácet dluhy, bude krást, ... Hrozí jí soud a vězení. To je situace, ve které leckdo začně vážit, zdali by neměl něco změnit. Pokud jí vyženete z domova, bude bydlet na ulici. Je něco jiného moci se umýt a nechat si vyprat u maminky a něco jiného je spát smradlavá pod mostem a vybírat popelnice. Kontaktní centrum Třída Družby 1125, Karviná, 735 06 telefon: 596 316 808 Držím palce a zavolejte kolegům v Kontaktním centru. Mohou vám poradit a pomoci v konkrétních krocích.