Pervitin
Ondra
Zdravim, existuji nejake leky na snizeni chuti na pervitin, snazim se uz druhy mesic abstinovat, ale jeto proces hrozneho a staleho odrikani. Dela mi to velike potize v praci, potrebuji se soustredit na praci, ale nemohu. Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Helena Hošková
Zdravím, Ondro. V první řadě gratuluju k druhému měsíci abstinence, zvlášť když Vás stojí tolik úsilí. Musím Vás ale bohužel zklamat v tom, že neexistuje žádná pilulka, která by Vám odpomohla od chutí, které tak silně pociťujete. Připadá mi, že jste na to dost sám. Proto bych Vám ráda nabídla možnost promluvit si o Vaší momentální situaci a zkusit společně přijít na to, co by Vám pomohlo, abyste se cítil líp. Nepíšete, jestli jste zkoušel třeba nějaké aktivity - sport nebo jiné koníčky, prostě něco, co by Vás odpoutalo od chuti na pervitin. Nepíšete ani o tom, proč jste se rozhodl abstinovat. V tom rozhodnutí by se možná taky našla nějaká ta energie ke zvládnutí Vaší aktuální nepohody? Jestli chcete, můžete zavolat k nám do K-centra na tel. 02/83 87 21 86. Jsme tu každý den (PO až PÁ od 8 do 21h; v SO a NE od 9 do 21h). Kontakt u nás je anonymní. Držte se a nevzdávejte to! :-)