maria
Prožívám takovou osobnostní krizi a zamilovala jsem se přitom do kluka, co smaží přes 10 let.O chlapy nemám nouzi, akorát jsem si myslela, že už se nemůžu nikdy zamilovat a zrovna on mě citově dostal na kolena. On říká, že chce přestat, ale myslím, že se přeceňuje, navíc už po té dlouhé době asi nezvládá jinak žít. Přišel kvůli piku o práci i o bydlení a já vím, že bych měla jít od toho - od něj - rychle pryč - navíc piko je pro něj víc než já, víc než cokoliv...a já to přesto nedokážu. Chtěla bych mu pomoct, ale vím, že ho nemůžu nutit, bylo by to jen horší a připadala bych si jak kráva, navíc nenávidím, když mi někdo bere svobodu a poučuje...přemýšlím, JESTLI TO TAKY JEDNOU NEZKUSIT, že bych tomu pak víc rozuměla, dokázala se do něj vžít, že by to snad k něčemu bylo. Mám akorát zkušenosti s trávou a houbičkama, trávu dost pravidelně, ale tohle je něco jinýho...navíc se mi zdá, že on se mi ani nechce ukázat v určitejch stavech, že se za to svým způsobem stydí, hlavně při dojezdech. Nevím, co mám dělat a stejně mi nikdo nepomůže a stejně se nedokážu k němu otočit zády...Je zničenej a přitom tak parádní kluk...

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Pokud si dáte s ním, tak budte brát oba. Na 95%. Jinak mám dojem, že jste se do toho zamotala a myslím, že utéci je asi nejrozumější alternativa. Já bych vám to rozhodně doporučoval. Pokud chcete s patrnerem zůstat, měla byste jej tlačit do dlouhodobé léčby. Jinak to velmi pravděpodobně nebude fungovat. Jinak bych vám doporučoval nechat se vyšetřit na virové hepatitidy a HIV - musíte jít na test s tím, že jste se dostala do rizikového kontaktu a testy musí být specificky provedeny na Virové žloutenky C a B a HIV. Samotné "jaterní testy" jsou k ničemu, resp. mohou být i normální.