Pro Janu Marečkovou
neon
Dějuju za odpověd.No tak průšvih asi ne (zatím) , ale je to kvůli dopingovým testům, protože sportuju.S marihuanou končim, protože se to prostě ke sportu nehodí a ted ještě tohle..Nevěděla byste tu dobu trochu přibližněji?Děkuju

Odpověděl:
Zdravím vás, s tou dobou si to opravdu netroufám odhadovat, ovliňuje ji hodně faktorů - jednak ta délka a frekvence předchozího užívání, ale také individuální metabolismus organismu a třeba také to, jak vysoký obsah THC měla marihuana, kterou jste kouřil. No, pro váš klid, pokud byste chtěl mít jistotu, můžete si v lékarně koupit orientační test na detekci užití THC, který se dělá z moči a stojí +- 100,- Kč a otestovat se předběžně sám. A máte pravdu - kouření marihuany zcela jistě na sportovní výkonnosti nepřidá:) Ať se daří. J.