patri to sem ale z jineho pohledu:)
Buci
dobry den,dnes jsem narazila na vasi skvele propracovanou stranku a tak snad nekdo mi poradi..Momentalne studuji socialne-spravni cinnost-socialni pece,4.rocnikem a rikam si..kam po mature?prace,co by me opravdu bavila je prace s drogove zavislymi lidmi a propto se ptam, jakou vybrat skolu..abych v budoucnu mohla byt nekdo, kdo se s temi zavislymi bavi, nasloucha jim, snazi se jim pomoct..dekuji Buci..

Odpověděl:
Dobrý den, pro práci v oblasti drogových závislostí lze uplatnit vš. vzdělání např. v oboru sociální práce, psychologie, speciální pedagogika, medicína-psychiatrie atd. Na 1. lékařské fakultě UK je otevřeno bakalářské studium adiktologie, které se přímo na závislosti, jejich léčbu a resocializaci závislých specializuje. Více informací najdete na www.adiktologie.cz. Jen bych si dovolila podotknout, že než se pro tento obor rozhodnete, je dobré si to vyzkoušet i v praxi, např. v některém zařízení jako dobrovolník. Ona tato práce často zvenčí vypadá mnohem atraktivněji, než jaká je realita. Přeji hodně štěstí a dobrá rozhodnutí. PS: A děkujeme za pochvalu:)