lou
Ahoj.Od sedmnácti let kouřím marihuanu čili sedm let je to hrozné to takhle psát a poté číst, ale nevim jak přestat.Nikdy jsem neměla potřebu sáhnout po jiných drogách říkám si, že tráva je vlastně přírodní látka.Chtěla bych přestat kouřit, ale nedaří se mi to ze začátku jsem začla kouřit protože jsem nezvládla rozchod s přítelem a psychicky mě to pomohlo bohužel z bláta do louže, když o tom tak přemýšlím.jelikož kouřím dodnes.Ani i to nic nedává nebo nemám takový pocit "zhulenosti", přesto si dám.Jak začít přestat?Poraďte pokud máte zkušenost.Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já bych se to v první fázi pokusil omezit na víkendy (v pátek a sobotu pohulit večer s přáteli), ve druhé fázi přestat úplně. Z mých zkušeností je tohle způsob, který většina lidí zvládne a toleruje jej bez obtíží - takže může chodit do zaměstnání, ... Je taky rozumné místo hulení začít dělat jiný koníček - začněte jezdit na kole, plavat, chodit do kina, .... Musíte to něčím nahradit a nesmí to být alkohol. Jinak na zklidnění je dobrý meduňkový čaj. P.s. A napište, jak vám to jde.