testy??2
???
jeste bych se chtela zeptat,kde se takove testy (pervitin)delaji a kolik to stoji,slysela jsem ze kolem 2000kc?..a jestli se ty testy delaji na uritej druh drogy,nebo se tam poznaji vsecky?jako treba extaze..dekuji za odpoved..

Odpověděl: Jakub Minařík
Destičkový, orientační test stojí kolem 100,- kč, jeho potvrzení, konfirmace pak klidně ty zmíněné 2000,-. Jinak ty destičkové testy jsou celkem spolehlivé, konfirmace se dělá tam, kde je výsledek nejasný, např. je v rozporu s tvrzením testovaného. Konfirmace je schopna vyvrátit a nebo potvrdit výsledek s naprostou jistotou. Testy fungují obvykle na skupiny látek s podobnou molekulou. Tedy test na Pervitin bývá pozitivní nejen po pervitinu, ale také po MDMA, amfetaminu, efedrinu, ale ne kokain; test na opiáty - heroin, morfin, opium, ale i maková buchta, ale ne subutex a metadon (mají jinou molekulu). Takové testy jsou pro většinu hlavních drog. Konfirmace je schpna zpřesnit nález - například dle poměru alkaloidů jsou schopni říci, že se jednalo o mák, nebo léky s obsahem codeinu, ...