Odpovedi na otazky!
Sifi
Ahoj jsem zavisla na pervitinu. Zacala jsem necelych 15. let do 17 let. Pak jsem mela 2 a pul roku jsem byla cista, protoze jsem mela pritele antifetaka. Ted zase jsem do toho spadla tak, ze rok v kuse smazim na jehle. Ale pracuji jako servirka v cocktail baru a v praci jsem cista. A nikdo by to do me nerekl, protoze vypadam normalne. To spociva v tom, ze si kupuji drahe skate obleceni, dbam o sebe a svuj zevnejsek a kamaradim s normalnimy lidmi. Je mi 20 let v Praze bydlim skoro 2 roky. moje rodina zije v Ceskym Krumlove. A ja jsem tu ted sama. Tak jsem zacla a bavime to. Ale uz jsem mela 4 mesice DEZAVI a ted to ma obcas. Ale chtela bych zaroven nejakou pomoc. Mam v sobe tolik veci. A zaroven jaka je moje nadeje presat na dobro? Je mozne u Vas dochazet k nejakemu psychologovi? A za kolik? Dekuji Sifi

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste kontaktovat Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, telefon 220 803 130. Kolegové vás nejspíše napřed pozvou na motivační skupinu a pak vám nabídnou další postup, je to zdarma. Pokud byste hodně stála o možnost placené pomoci, tak se cena jedné terapeutické hodiny obvykle pohybuje v rozmězí 600-1000 Kč. Jinak šanci přestat rozhodně máte. Na vašem místě bych moc neváhal se někam vydat, protože pokud to budete odkládat, nebudete toho již mocna. P.s. A napište, jak to dopadlo. Držím palce. :-)