syn
ms
Jak poznám že můj 17letý syn bere drogy? Ve škole si na něj stěžují že je drzý a arogantní a že prý za tím něco je. Doma se tak nechová. Mám ale obavu jestli nekouří "trávu", jak to na něm poznám a pokud ano co s tím mám dělat. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já osobně bych doporučoval o tom se synem promluvit, třeba najdete nějaké vysvětlení, nebo zjistíte jaký je problém. Podivné chování u 17. letého dopívajícího nepovažuji až za tak vyjimečné a ani se mi nejeví typické pro užívání konopných drog. To bych v takové situaci považoval spíše za koincidenci, než za příčinu a následek. Uživatelé konopí se vyznačují spíše klidem a malou agresivitou. Jinak rodiče uživatelů dog si obvykle stěžují na výraznější problémy s chováním, ztrátu zájmů, záškoláctví, výkyvy v denní aktivitě, ztráty peněz, ...