pokračování o narmálních lidech
Lara
Ahojky ptáte se proč mně zajímájí lidé s takovými zkušenostmi... a já na to odpovídám, že mně to zajímá proto, že jsem sama takový případ a v poslední cestě můj životní směr se obrátil k lepšímu ale stále jsem pořád někde na půl cesty a komunikace s takovými lidmi by mi dost pomohla. Zatím dík a pa Lara

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jsem vaše dotazy správně pochopila, tak vy sama jste bývalý uživatel pervitinu, který v současné době abstinuje, ale nejspíše to pro vás není úplně snadné a máte pocit, že by vám komunikace s někým, kdo prošel podobnými problémy, mohla pomoci. Nevím, zda se snažíte vyabstinovat sama, či jste vyhledala nějakou odbornou pomoc a podporu, ale to bych rozhodně vnímala jako smysluplnější než vyhledávání bývalých uživatelů přes internet. Nehledě na to, že v rámci programů např. Doléčovacích center byste se setkávala s lidmi, kteří řeší takové potíže, jako vy. Zkuste o tom popřemýšlet a když, tak napište více informací o sobě (např.jak dlouho jste brala, jak dlouho abstinujete, kolik je vám let, odkud jste atd.) a my bychom vám zkusili nějakou odbornou pomoc doporučit. K abstinenci vám samozřejmě blahopřeju, nevzdávejte to nezůstávejte na své problémy sama, když nemusíte.