testy
Dobrý den chtěla bych vědet, jestli existuje nejaká organizace v Praze,kde je možny si udělat bez zdravotního poištění testy na žloutenku nebo HIV. Za odpověd vopred děkuji.Lili

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den, z vašeho dotazu není zcela zřejmé, zda jste občanka ČR nebo cizinka. Každý občan ČR má ze zákona povinnost být pojištěný. Pokud si pojištění neplatí, přes to ho ve zdravotnickém zařízení ošetří, platbu vyúčtují s pojišťovnou a pojišťovna bude vymáhat vaše dluhy i penále. Pokud jste cizinka, tak se obávám, že vám testy budou udělány za přímou úhradu, pokud nemáte platné pojištění pro naši republiku. Zkuste se domluvit na tomto pracovišti - Praha 4, Poradna pro choroby jater pro Prahu a okolí Léčba hepatitidy C testování na virové hepatitidy, HIV a jaterní testy Vladimírova 10, 140 00, Praha 4 telefon: 234 091 142 MUDr. Vratislav Řehák http://www.hepatitis.cz Přeji hodně štěstí, dp