Otazka
princ
psala jsem někdy kolem 12 března, chtěla bych umřít, p. Hulík mi odpovídal, ale já nechci po Vás nic víc, jen že mi schválíte to, to chci - usnout a už se neprobudit, nedokážu udělat nic bez určitého souhlasu, tak mne to naučili doma, ale už mne nebaví sposuta věcí, ani o nich mluvit, je to špatné ?

Odpověděl: Martin Hulík
Já si myslím, že sama cítíte, co je pro vás dobře a co špatně. Žádný živý tvor si sám nevezme život. Dělá to jen člověk - tu a tam. Tragédie je v tom, že už se to nedá vzít zpět, přišla byste o jakoukoli další šanci. Ve vaší situaci musíte věřit tomu, že jakákoliv naděje do budoucna je cennější než vaše současné přání všechno vzdát.
Možná že tomu teď nevěříte. Je to už nějakou dobu, co jste psala naposled a žádné výrazné zlepšení asi nenastalo. Znova tedy opakuji svojí nabídku: zavolejte mi (02/84826844) a mluvme o tom. Sebevraždu odložte na později. A jestli je telefonát pro vás nepřijatelný, použijte můj e-mail: hulik@sananim.cz Nabízím vám konkrétní podporu, zkuste to kvůli sobě.
A taky proto, že ten souhlas vám nedávám.