astma re:
12345
Zdravim, vase odpoved se mi nelibi.. Jedna vec je ze vam jaksi "mzizi" pismenka, a druha vec je "smajlik" na konci reakce. Myslim ze neni nic usmevneho na tom ze se nekdo dusi! Chapu ze se snazite o "pratelske jednani", ale toto se mi zda prehnane. Jiz jsem se jednou zklamal pri pomoci (jak jsem zminoval v dotazu, ktery mi nebyl doposud zodpovezen). Prosim berte svou praci vazne.. Jsem rad ze se nekdo snazi pomahat a vazim si vasi prace, spis to prosim berte jako prosbu, nez jako stiznost. Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, smajlik skutečně asi není vhodný. Ohledně problémů s chyběním písmen a hrubých chyb - to je můj celkem dlouhodobý problém a na svou omluvu mohu jen uvést, že jako dyslektik chyby prostě nevidím ani když svůj dotaz přečtu. Když jsem odpočatý, dělám chyb méně, unavený chybuji více. Odpovídám však i touto formou, neboť poznatky neurověd dokazují, že lidský mozek je schopen faktickou informaci přečíst i tak. A navíc mám dojem, že pravidla komunikace na internetu jsou, alespoň jak to vnímám, mnohem volnější. Například vám zcela chybí háčky a čárky. :-)