keny
Dobrý den, jsem uživatel marihuany takový večerní kuřák přes den nekouřím, ale chtěl jsem se zeptat pokud si takto každý den večer dám několik jointů a druhý den odpoledne mě zastaví policie hrozí mne nějaké stíhání?Za odpověd předem děkuji a přeji příjemný den

Odpověděl:
Dobrý den, pokud vám policie provede testy na užití THC, je dost možné, že problémy mít budete. V případě kontroly se nejprve orientačním testem zjišťuje užití THC, tento test byste měl se vší pravděpodobností pozitivní. Následně by policie měla nechat provést lékařem podrobný laboratorní test z krve, který je schopen rozlišit, zda máte v těle aktivní THC či jen jeho metabolity. Pro další stíhání je směrodatné to, že máte v těle aktivní THC, což znamená, že vaše schopnosti k řízení vozidla jsou narušeny. Aktivní THC je v těle zjistitelné 12, max. 18 hodin po užití. (Metabolity lze v případě intezivního užívání zjistit 1 měsíc, vyjímečně i déle). Takže ve vašem případě bych byla raději opatrná.