TESTY NA PŘÍTOMNOST DROG V TĚLE
Mirek
Dobrý den, v rámci protidrogové prevence ve věznici Mírov hledám info o cenách možnostech zakoupení konfirmačních testů. Konkrétně se mi jedná o Multi Drug DIP test 5. Předem Vám děkuji za odpověď. Mirek

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejsem si jistá, zda jde skutečně o "konfirmační" testy? Pravděpodobně máte na mysli orientační testy na přítomnost drog, které se obvykle provádí ze vzorku moči (méně často ze slin či potu) a chcete test, který bude na 5 drog zároveń (tzv. multipanel nebo Multi Drug test). Existují testy na různé kombinace pěti drog např. test na amfetamin, metamfetamin, THC, opiáty (morfin), kokain nebo např. test na benziodiazepiny, opiáty (morfin), opiáty (buprenorfin), THC, metamfetamin. Záleží na tom, jaké typy drog chcete sledovat. Tyto multipanel testy jsou pochopitelně o něco dražší než testy na jednu drogu (cca 50 - 100 Kč), různí se dle výrobců, ale obvykle se pohybuje cena od 160 Kč, existují i testy na 10 drog, jejich cena se pohybuje kolem 400 Kč. Níže posílám seznam některých výrobců drogových testů, pokud se podíváte na jejich webové stránky, tak určitě najdete vhodný produkt. www.dynex.cz/?drogy - výrobce www.biogema.sk/drogy_testy.html www.elisabeth.cz/rychla-diagnostika www.inlab.cz www.dadebehring.com www.drogovetesty.cz www.alkoholtester.cz/drogove-testy www.dialab.cz