Marihuana a její účinky
pan.botaska
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda může být záívislost na Marihuaně tak velká, že přestanete mít chuť chodit do školy, stoupne chuť na nikotina alkoholické nápoje. Kouření netajím, kouřím od svých 6 let a v této době mi je 16. Takže kouření už beru ajko smaozřejmost, idkyžý si myslím, že to není zrovna dobré,a le budiž. Alkohol ? Tak to je celkem tabu. Alkohol pozřu víceméně často, takže to takové tabu asi nebude. Alkohol popíjím s přáteli, dejme tomu, že je to na úrovni občana který dosáhl 19-ti let. A teď k hlavnímu tématu ->MARIHUANA. Dalo yb se nějak zapříčinit, abych nemusel Marihuanu pozřít ? když si nedám alespoň jednumenší dávku, jsem hnusný na okolí. tj. rodina, přátelé, škola, ... prostě jsou to lidé, které mjám rád, ale ubližuji jim, a proto ybch se chtěl zeptat na nějakou účinnou prevenci, po které bych z velké části tuto halucinogení drogu odmítal. Věřte mi, že ybch vám nepsal, kdybych to zvládal, ale tato droga mi ničí život, vztahy mezi lidmia okolím ve kterém žiju. Mojí jedinou drogou nebyla jen Marihuana, ale již sjem se také dostal do tajů Lysohlávek Kopinatých, Perníku a Hašiše. V marihuanovém světě se zaměřuji an dodávku spíše kvalitnějšího zboží ajko je Skunk, Hydroskunk, Czokly Funnky, aj. Prosím, jestlis e vám tento dotaz dostane někam ke zpracování, rád ybch, aby jste mi odpověděli. Spozdravem Pan B. Děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, trochu bych Váš postup obrátila - nejdřív jste nepříjemný na okolí a aby to nebylo, uklidňujete se marihuanou. Ale ono je to asi jedno, spojitost tam jistě je. Vzhledem k tomu, jak dlouho si užíváte všechny možné návykové látky, řekla bych, že Vám nepůjde tak lehce se závislosti zbavit. Pokud Vám to nejde samotnému, zkuste to s něčí pomocí. Myslím, že ambulantní léčba (1-2x týdně) by pro Vás byla ideální. Mohlo by Vám to pomoci ujasnit si k čemu Vám vlastně drogy slouží a jak by se problémy daly řešit jinak.