jsem na tom stejne
12345
jako se pise tady fetackaLaska On je závislej na pervitinu já na něm 08.02.2008 Ale s rozdilem ze ja jsem muz a ona zena, nevim jak ji nejlepe pomoci.. Nekdy se drzi a na par dnu prestane, ale pak znovu. Jsme spolu rok, snazim se vyjednavat. Bohuzel jsem s ni byl v nejakem centru, kde nam poradila jakasi slecna. Ze pokud opravdu chce skoncit, tak se musime okamzite rozejit.. Coz nechapu, tak jsme to zkusili jinak.. Tim ze ji odloucime od bydliste, to fungovalo bohuzel to financni situace nemuoznovala vic nez 2 mesice. Zase si dava, sice malo ale ano, takze zadny pokrok. Bohuzel se dostava do stavu, kdy si mysli ze ji spis chci omezovat, takze uz si nevim rady. Dalsi problem je ze jeji rodina o jeji zavislosti nevi, takze z te strany ani pomc cekat nemuzem (stejne nevim jakou) Kazdopadne se nechce lecit v nejakem zarizeni, kvuli psychice (pry to nezvladne), coz se az tak nedivim.. videl jsem na vlastni oci jake je to prostredi a jak to funguje. Uz zacinam ztracet nadeji, a uvazuji o rozchodu. Ale mam ji opravdu ve svem srdci, nemohu se divat na to jak se "zabiji". Ale opustit ji nemohu, jelikoz se bojim ze to nezvladne a prestane se kontrolovat v davkach. Je to strasne, ztracim silu a bojim se abych nezacal delat to co tak nenavidim.. Opravdu nevim jak ji presvedcit aby si konecne uvedomila jak je to pro ni spatne (jiz ma astma). Rikam ji to porad a do kola.. nic nezabira. Dalsi vec na kterou jsem si vzpomnel, pri te navsteve nejmenovaneho centra jsem se ptal jestli by tedy mohl nekdo rict me pritelkyni, jak moc a jakym zpusobem tyto chemicke latky pusobi na organismus a cele telo. Byl jsem odkazan na INTERNET !!! ze si to tam pry muzem najit... Prosim Vas, existuje nejaka osoba, ktera by ji vysvetlila ze treba ta a ta chemicka latka poskozuje to a to, a ze kdyz si dela reakci na kolene tak nemuze mit nikdy cisty produkt, ktery neni nebezpecny, tim ze obashuje ruzna cinidla. Trochu jsem se rozepsal, ale to je snad dobre. Musime s tim bojovat... Za kazdou radu diky..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bojím se, že taky nesplním Vaše přání a nedám Vám návod, jak zařídit, aby přítelkyně nebrala. Pokud ona sama nechce, akorát se vyčerpáváte. A není to k ničemu, nebo spíš naopak, prodlužujete tím dobu, kterou potřebuje k tomu, aby zjistila, že už je na tom fakt špatně a léčba je nevyhnutelná. Dokud se o ni všemožně staráte, usnadňujete jí braní, protože je pro ni pohodlnější. I kdyby jí někdo - Vy jste se o to pokusil opakovaně - jakkoli vysvětlil, jak jsou drogy nebezpečné, těžko to něco změní, pokud jí pořád ještě něco dávají. To je bohužel realita, že drogy mají i svou pozitivní stránku (ostatně nic není jen černé, nebo jen bílé)a zpočátku ta pozitiva převládají. Každý má jinde svůj práh, kdy mu dojde, že takhle to dál nejde a začne situaci řešit. Musí to ale dojít jí...